بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 07:06
به تازگی بنیامن بهادری با انتشار چند ویدئو از خودش سوژه خاص و عام شده.

برترین‌ها: به تازگی بنیامن بهادری با انتشار چند ویدئو از خودش سوژه خاص و عام شده. ما نمی‌دانیم شاید او خیلی سرخوش است و اصلا همین شادی را مگر می‌توان از کسی دریغ کرد؟ ولی باید قبول کنیم وقتی سلبریتی، پرده زندگی خصوصی را کنار می‌زند و آن را اکران عمومی می‌کند طبیعتا مورد بحث هم قرار می‌گیرد.

حالا ما ماندیم چند ویدئوی خیلی خاص از بنیامینِ محبوبی که بخشی از دهه هشتاد را به تسخیر خود درآورده بود. ما مبهوت تصاویر او در برف، روی میز پذیرایی و حتی آشپزخانه منزل شخصی‌اش هستیم و شاید باور نکنید برای او نیز خیلی خوشحالیم. اما اگر او این کارها به بهانه تولید آلبوم انجام می دهد جای تاسف دارد چون به اعتبار و آبروی کاری خودش ضربه می‌زند.

وقتی در میان این حجم حزن‌انگیز دنیای پیرامون کسی این‌قدر از زندگی شخصی‌اش راضی هست چرا اصلا الگوی جامعه نشود؟ به هر حال هنرمند می‌تواند هر دوربینی را تریبون خود کند تا دست کم به هوادارانش نشان دهد که زندگی جهات دیگری هم دارد.

اما به هر حال نظر مردم اولویت ماست. آن‌ها هستند که حق بها دادن را دارند و شرافت نیز از آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. پس ما نیز نظرمان را در صندوقچه می‌گذاریم تا ببینیم مخاطبان درباره بنیامینِ قبراق این روزها چه نظری دارند. پس با ما همراه باشید.

بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

عرفان می‌نویسد: اون زمانی که داشت اسم تک تک وسایل خونه و پارک و آسمون و زمین رو قافیه می‌کرد که به عنوان آهنگ تحویل ما بده باید می‌فهمیدیم یه چیزی هست.

محمد: همسایه پایینی چه گناهی کرده آخه بنیامین جان؟

براوو: بابک رهنما هم بدجور از دست رفته، خیلی وقت‌ها خواننده‌هایی که چندتا موزیکشون می‌ترکونه و سال‌ها می‌گذره و دیگه نمی‌تونن حتی نزدیک اون موفقیتِ کوتاه مدتشون بشن و شدیدا می‌رن تو حاشیه، طبیعیه رد بدن.

هانیه: حس میکنم تتلوی جدیدی داره تولید می‌شه!

محمدرضا: این بنده خدا اصلا به‌دست نیومده بود که از دست بره. الکی پروموتش کرده بودن این همه سال.

علیرضا: چرا وقتی ایشون با انرژی هست رو مسخره‌اش می‌کنید؟ طرف فقط حالش خوبه و هیچ ایرادی نداره بعد سختی‌هایی که کشیده این‌قدر خوشحال باشه. یه جورایی حقش رو داره از زندگی می‌گیره. من نه فن این آقا هستم نه تا حالا آهنگی ازش گوش دادم ولی حس خوب داشتن، اکتیو بودن و انرژی انتقال دادن نشان از دست رفتن طرف نیست. بیشتر نشان از این هست که زندگی رو خوب درک کرده.

بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

شادی: اصولا کسی که می‌خونه "تو رو من من، تو رو تو رو خودِ خدا می‌دونه که من تو رو و ساعت، دیوار، چشمات، قلبم، پاییز، نمی‌خوای، نمیای" خیلی وقته از دست رفته حساب می‌شه.

شارلوت: نظرات را خواندم ،واقعا چرا این‌قدر فاز منفی به همدیگر می‌دیم ،چیزی می‌شه اگر توهین نکنیم؟ واقعا درست نیست!

گیله مرد: از دست نمی‌دیم اون هم مثل خیلی‌های دیگه سلیقه موسیقیایی ما رو فهمیده پس دلیلی برای تمرین و رعایت یک‌سری حداقل‌ها نمی‌بینه...

تی دابلیو: بنیامین بهادری را توی دوران دانشجویی حدود 20 سال پیش می‌شناختم، قرعه شهرتش از رفاقت با یک آقایی شروع شد به نام ن.و که برای اولین بار نرم افزار تصحیح صدای Auto Tune‌ و Celemony و تجهیزاتش رو توی ایران آورد. این دو نرم افزار قابلیت تصحیح صدای خواننده را دارند.

شجاع: سال ۸۴,۸۵  مخاطب‌هایی پیدا کرد و کارهاش شنیده شد، به خاطر ذائقه موسیقایی عموم مردم تو اون برهه بود یا شایدم موسیقی پاپ به صورت وطنی تازه داشت راه می‌افتاد و بخت یارش بود و الا چیزی که الان ما از اجراهای زنده و کاریزمای این بشر می‌بینیم، اصلا به دست نیومده بود که بخواد از دست بره.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.