مامای نمونه حامی کودکان یتیم/ لزوم حمایت‌ همه جانبه از کودکان

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 11:56
ماما نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ که حامی چند کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: کودکان نیازمند باید آینده‌ای روشن با حمایت‌های مادی و معنوی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساحره اخلاقی از استان سمنان که به عنوان مامای نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ معرفی و تجلیل شده است، حامی چند کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

این بانوی نیکوکار در مورد حرفه خود می‌گوید: خوشبختی یعنی خدا خلق کند و تو به دنیا بیاوری. زمانی که ناگهان یک زن باردار از اورژانس برای انجام زایمان مراجعه می‌کند، همگی آن‌قدر ذوق‌زده می‌شویم که هر یک از همکاران می‌خواهد کمکی داشته باشد در به دنیا آوردن بچه.

وی می‌افزاید: اشک‌های شوق پدر و ذوق بی‌حد و مرز مادر و اطرافیان ما را چنان خوشحال می‌کند که گویی هر لحظه به خدا نزدیک‌تر می‌شویم. اما افسوس؛ صد افسوس زمانی که این کودکان معصوم سرپرست خود را به دلایلی از دست می‌دهند. تصادف، حادثه در کار، بیماری، طلاق...

خانم اخلاقی معتقد است: کودکانی که در این سرزمین که به دلیل فقر و نداری و یا نداشتن سایه پدر از زندگی خود رنج می‌برند بسیار مرا آزرده خاطر می‌کند. تمام هم و غم من این است که برای این کودکان کاری کنم. از زمانی که با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شدم، کمی از دغدغه‌ام کم شد و در حال حاضر حامی چندین کودک قد و نیم قد هستم که آن را به عنوان یک تحول بزرگ در زندگیم می‌دانم.

این بانوی نیک‌اندیش می‌گوید: خداوند را شاکرم که هم توفیق به دنیا آوردن کودکان را نصیب من کرده و هم حمایت مادی و معنوی از کودکان که نیازهایشان واقعی است را عهده دارم.

این حامی طرح اکرام ایتام می‌گوید: من نه تنها طرح اکرام را به همکاران خودم معرفی می‌کنم بلکه به هر پدر و مادری بعد از به دنیا آمدن فرزندش معرفی کرده تا از آلام این کودکان کاسته شود. آرزو دارم همان‌طور که همه دغدغه داریم کودکان سرزمینمان صحیح و سالم به دنیا بیایند باید بر این اعتقاد باور قلبی داشته باشیم که کودکان نیازمند میهن ما باید آینده‌ای روشن با حمایت‌های مادی و معنوی حامیان خود داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.