خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 14:59
حضور آرمین سهرابیان در تمرین روز گذشته، نگرانی های نکونام را تا حدودی رفع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

2018020

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.