برای خرید سرویس قاشق چنگال یا فلّه چقدر بودجه در نظر بگیریم

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 15:16
به بازار شوش رفتیم برای تحقیق در مورد قیمت قاشق چنگال در بازار و از کجا سرویس قاشق چنگال مناسب بخریم؟ و در انتها به معرفی فروشگاه قاشق چنگال معتبر در شوش خواهیم پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کفچک،‌به تازگی به بورس بزرگ خرید قاشق و چنگال واقع در شوش تهران رفتیم تا بتوانیم یک گزارش مناسب و کارآمد برای قشر خاصی از مردم که شامل افراد خانه دار، تازه عروس‌ها و حتی افرادی که در آینده قرار است تشکیل خانواده دهند، تهیه کنیم و یک لیست از قاشق چنگال های مرغوب با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنیم.

میدان شوش واقع در تهران یکی از بزرگ‌ترین مراکز عمده فروشی قاشق چنگال در کشور است و فروشندگان زیادی در آن حضور دارند که آن را تبدیل به بازار و مرکز اصلی خرید و فروش سرویس قاشق چنگال تبدیل کرده است.

از آن جایی که خرید این وسیله آشپزی به دفعات زیادی انجام نمی‌شود، انتخاب آن برای آشپزخانه بسیار مهم و حیاتی است؛ پس ما به سراغ بهترین فروشگاه‌های قاشق چنگال رفتیم و اطلاعات جامعی بدست آوردیم که در ادامه مطالب به آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت قاشق چنگال تو بازار چقدره؟

بعد از اینکه به مرکز خرید قاشق چنگال ورود کردیم، با حجم انبوهی از انواع سرویس قاشق چنگال روبرو شدیم که در جنس‌های متفاوت و طرح‌های خاص در مغازه‌ها موجود بودند. پس از پرس و جو متوجه شدیم که جنس استیل ضد زنگ بهترین متریال قاشق چنگال است و کیفیت محصول با این جنس تضمین شده‌ است.

در بعضی از مغازه‌ها تنوع برندهای قاشق چنگال آن‌قدر زیاد بود که می‌شد گفت از بین برندهای قاشق چنگال ایرانی مانند SG، کابان، رولنزا تا برندهای قاشق چنگال خارجی مانند قاشق چنگال یونیک، کایند، کرون و غیره انتخاب بهترین سرویس قاشق چنگال سخت می‌شد!

اما یک فاکتور اصلی برای خرید این محصول مهم قیمت قاشق چنگال است و برای عموم مردم با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی، هزینه‌ای که بابت خرید کالاهای خود می‌کنند بسیار مهم هست و با توجه به هزینه‌ای که می‌پردازند به کیفیت محصول خود توجه می‌کنند؛ بنابراین با پرس و جو و تحقیق میدانی گسترده از فروشندگان قدیمی قاشق چنگال شوش تهران به یک سری اطلاعات مهم درباره هزینه سرویس قاشق چنگال و قیمت قاشق چنگال عمده دست پیدا کردیم.

از آن جایی که قیمت قاشق چنگال وابسته به طراحی و ارگونومی قاشق چنگال، نوع قاشق چنگال و جنسی که از آن ساخته شده است، قیمت‌های متفاوتی دارد؛ اما به طور معمول قیمت قاشق چنگال فله از ۳۰۰/۰۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و ممکن است بسته به عوامل گفته شده تا ۲ میلیون تومان و بیشتر نیز به فروش برسد.

همچنین قیمت سرویس قاشق چنگال بیشتر نظرمان را جلب کرد و برایمان سؤال بود که هزینه خرید سرویس قاشق چنگال ها چگونه محاسبه می‌شود؟

خرید و قیمت سرویس قاشق چنگال نیز همانند سایر محصولات با توجه به جنس و مدل دسته بندی می‌شود؛ اما تنها وابسته به این دو عامل نیست و یک فاکتور اصلی برای هزینه خرید این محصول وجود دارد؛ قیمت سرویس قاشق چنگال رابطه مستقیم با تعداد پارچه‌های موجود در سرویس دارد؛ یعنی هرچه تعداد پارچه قاشق چنگال بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

برای خرید سرویس قاشق چنگال یا فلّه چقدر بودجه در نظر بگیریم

اما به طور کلی در بازار شوش قیمت قاشق چنگال به صورت زیر است:

  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۳۸ پارچه ۶ نفره، ۳ میلیون تومان الی ۶ میلیون تومان
  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۹۳ پارچه ۱۲ نفره، ۴ میلیون تومان الی ۸ میلیون تومان
  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۱۲۱ پارچه ۱۸ نفره، ۵ میلیون تومان الی ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۱۴۴ پارچه ۲۴ نفره، ۶ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون تومان
  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۱۶۸ پارچه ۳۰ نفره، ۸ میلیون تومان الی ۱۶ میلیون تومان
  • قیمت سرویس قاشق چنگال ۲۸۸ پارچه ۴۸ نفره، ۹ میلیون تومان الی ۲۰ میلیون تومان

در یکی از فروشگاه‌ها قیمت قاشق چنگال ایرانی معمولاً مناسب‌تر بود؛ اما برخی از برندهای قاشق چنگال خارجی کیفیت و ظرافت طراحی بالاتری داشت. قاشق چنگال های فله که از ۶ قاشق و ۶ چنگال برخوردار هستند برای مصرف رستوران‌های مدرن و هتل‌های لوکس با مناسب‌ترین قیمت‌ها در این بازار موجود بودند.

برای خرید سرویس قاشق چنگال یا فلّه چقدر بودجه در نظر بگیریم

قاشق چنگال قیمت مناسب از کجا بخریم؟

پس از چندین ساعت گشت و گذار، فروشگاه کفچک که قاشق و چنگال‌هایی با طرح‌های ساده اما شکیل به نمایش گذاشته بود نظرمان را جلب کرد. با خوش‌رویی فروشنده ترغیب شدیم تا بیشتر درمورد این مغازه فروش قاشق چنگال اطلاعات کسب کنیم.

گویا قدیمی‌ترین فروشگاه قاشق چنگال شوش تهران یعنی کفچک، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را از قدیم جلب کند.

در کنار کیفیت قاشق چنگال های کفچک، موارد دیگری مانند جنس بدنه آن‌ها که از استیل ضد زنگ بود همچنین شکل دسته‌ها، وزن و تعادل پارچه سرویس‌های قاشق چنگال این فروشگاه نظرمان را به خود جلب کرد.

یک سری از فاکتورهای دیگر در این فروشگاه باعث شد که خرید قاشق چنگال خودمان را در فروشگاه کفچک تکمیل کنیم؛ زیرا این مغازه با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم قاشق چنگال به بازار، توانسته است قیمت قاشق چنگال را بسیار کاهش دهد و در عین حال کیفیت بالای این محصولات را حفظ کند.

در نهایت، با توجه به بودجه و نیازهایی که داشتیم یک دست قاشق چنگال ایرانی با قیمت ارزان و یک سرویس قاشق چنگال شیک خارجی از این فروشگاه خریداری کردیم. به نظر می‌رسد این قاشق و چنگال ها کیفیت خوبی داشته باشند؛ زیرا دارای گارانتی هستند و قیمت آن بسیار مناسب بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.