گنجینه انقلاب اسلامی در دانشگاه حرف برای گفتن دارد

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 21:35
اراک- رییس دانشگاه اراک گفت: گنجینه انقلاب اسلامی در دانشگاه حرف برای گفتن دارد و به برکت انقلاب اسلامی و جوانان می‌توان در جامعه امیدآفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذوالفقاری عصر دوشنبه در آئین تجلیل و پاسداشت از مقام علم و عالم و سرآمدان آموزشی دانشگاه اراک اظهار کرد: شهید مطهری به عنوان یک معلم نمونه حضوری پررنگ و تأثیرگذار در دانشگاه داشته‌اند و موضوعات را عالمانه و دقیق بررسی می‌کرده‌اند.

وی افزود: ما سازنده نماد نیستیم در حالی که برخی مجسمه آزادی را بنا می‌کنند اما اقدامات آنها خلاف این نماد است.

رئیس دانشگاه اراک گفت: این دانشگاه در ادامه اقداماتی که در گذشته انجام شده به افتخارات جدیدی دست پیدا کرده است.

ذوالفقاری اضافه کرد: وزیر علوم به تازگی با ارائه حکمی، مأموریتی را به دانشگاه واگذار کرده و در آن به تولید علم و جهت دهی به علم تاکید ویژه ای شده است.

وی تاکید کرد: با مفهوم انقلاب اسلامی می‌توان یک فضای امید را ایجاد کرد و نسل جدید را نسلی خیر معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه اراک گفت: در نخستین روز اجرای طرح نور، فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در کلاس درس با دانشجویان ارتباط خوبی برقرار کردند که این رابطه تداوم دارد همچنین در صنعت نیز این روند جریان دارد و عنوان دانشگاه به اسم دانشگاه امیدآفرین، پیشران اقتصاد دانش بنیان مطرح شده است.

رئیس دانشگاه اراک تاکید کرد: بر این باوریم که معلمان خوب و فداکاری در کشور وجود دارد و نمادهای کشورهای غربی از درون پوشالی است اما نمادهای کشور ایران اسلامی واقعی است چراکه از شخصیت‌های عالم و برتر به عنوان نماد یاد می‌کنند.

ذوالفقاری گفت: امثال شهید سلیمانی و شهید مطهری جزو نمادهای واقعی کشور ما از آنها یاد می‌شود که هر یک اسوه و نمونه هستند و می‌توان از آنها به عنوان الگوی برتر بهره گرفت.

ذوالفقاری تصریح کرد: گنجینه انقلاب اسلامی در دانشگاه حرف برای گفتن دارد و به برکت انقلاب اسلامی و جوانان این مرز و بوم می‌توان یک فضای امید را در جامعه ایجاد کرد و ایجاد این فضا در جامعه نیز پویایی، انگیزه و پیشرفت را گسترش خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.