برتری جوانان ایران یک مقابل استرالیا دو

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 19:27
تیم والیبال ساحلی پسران زیر ۱۹ سال ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست استرالیا دو به دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
برتری جوانان ایران یک مقابل استرالیا؛ ایران ۲ نتیجه را واگذار کرد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در کشور تایلند ادامه دارد.
 
ایران با دو تیم در این مسابقات حضور دارد که تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C با ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) همگروه است و ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی قرار دارد و با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه خواهد داد.
 
حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی که در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند سه رفته و دو بر صفر به پیروزی رسیده بودند امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت) از ساعت ۱۳:۲۰ به مصاف استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) رفت و بار دیگر پیروز میدان شد.
 
در این دیدار پسران کشورمان با امتیازات ۲۱ بر ۱۴، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود در این مسابقات را به دست آورند. این تیم فردا از ساعت ۸ به وقت محلی به مصاف ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای) خواهد رفت.
 
در همین چارچوب تیم دیگر کشورمان متشکل از محمد رسول بستگانی و کیارش باقری از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو) رفته و دو بر صفر مغلوب حریف شدند. ساحلی‌بازان این دیدار را با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۸ واگذار کردند تا فردا از ساعت ۸:۵۰ به وقت محلی به مصاف ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) رفته و برای جبران نتایج پیشین تلاش کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.