مساله برائت از کفر و ستم در حج امسال پر رنگ‌تر شود

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 16:34
فسا - امام جمعه فسا گفت: با توجه به جنایات گسترده صهیونیست‌ها و جبهه استکبار در غزه مظلوم، باید مساله برائت از کفر، شرک و ظلم و ستم، علیه آمریکا و اسراییل غاصب پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان فسا اظهار کرد: در حج امسال بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب با توجه به جنایات گسترده در غزه مظلوم، مسئله برائت از کفر و شرک و ظلم و ستم که مجسمه آن رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای مستکبر است باید پر رنگ‌تر باشد و قطعاً همین‌گونه خواهد شد.

امام جمعه فسا افزود: شما ببینید در غزه با این مردم بی‌دفاع که تنها جرمشان این است که در سرزمین خودشان می‌خواهند بمانند و زندگی کنند چه می‌کنند؟

خطیب جمعه فسا با ذکر این نکته که عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ما دل‌های بسیاری را در سراسر جهان شاد کرد و مسلمانان و حتی دولت‌هایشان احساس غرور کردند، یادآور شد: متأسفانه اپوزیسیون و مخالفین ایرانی خارج نشین جمهوری اسلامی، در این حادثه بزرگ، بسیار وطن‌فروشانه ظاهر شدند و انواع طعنه و تمسخر، مطالب ضد و نقیض و موضع گیری‌های متناقضی را در طول مدتِ زمانی آغازین این عملیات غرورآفرین تاکنون در رسانه‌ها روا داشتند.

حجت الاسلام جمالی زاده تاکید کرد: همین‌هایی که برای مردم ما ناآشنا نیستند، در ماجراهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ هم پشت همین ولیعهد عیاش فراری و بزدل به خط شده بودند.

وی اضافه کرد: همین ولیعهد فراری که بعد از پاسخ کوبنده موشکی و پهپادی ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، خبرنگار آمریکایی از او سوال می‌کند که نظرتان در رابطه با پاسخ احتمالی اسرائیل چیست؟ با کمال بی‌عقلی می‌گوید: من در امور داخلی اسرائیل دخالت نمی‌کنم! یعنی حملهٔ اسرائیلِ آغاز کننده جنگ و کودک‌کشی، شده امور داخلی اسرائیل؛ که وی حتی حفظ ظاهر را هم مثل خیلی از سران مزور غربی رعایت نمی‌کند.

امام جمعه فسا تصریح کرد: البته عجیب نیست از این خاندان بی‌کفایت و باید به او گفت: پدرت محمدرضای پهلوی در قضیه بحرین که آن را از ایران جدا کردند و همچنین جدّ تو رضاخان در قضیه آرارات، که آن را هم در آن زمان از کشور ما جدا کردند و به ترکیه بخشیدند، وقتی آن دو منطقه از خاک ایران، در تصرف انگلیس و ترکیه درآمد، محمدرضا و رضاخان در آن دو حادثه، هم همینطور فکر می‌کردند، چون بحرین و آرارات را امور داخلی انگلیس و ترکیه می‌دانستند.

وی اضافه کرد: در سال ۱۳۲۲ شمسی اوایل زمان حکومت پدرت محمدرضای پهلوی، وقتی متفقین به ایران آمدند و سران متفقین (یعنی آمریکا و شوری و انگلیس) در ایران جلساتشان را برگزار می‌کردند در نزد او، اشغال ایران توسط متفقین، امور داخلی قدرت‌های بیگانه بود.

جمالی‌زاده بیان کرد: اینها اینچنین حقیرانه کشور را اداره می‌کردند، که نتیجه‌ اش غارت ایران و ثروت این مردم بود.

خطیب جمعه فسا اضافه کرد: این جماعت هم اینچنین اشخاص بزدلی را در رأس ایران اسلامی می‌خواهند و دنبال این هستند که بیگانگان هر طور خواستند بلا بر سر ایران بیاورند و ایران اجازه دخالت در کارهای آنان را نداشته باشد ولی الحمدلله مردم ما و جوانان پرشور ما و نخبگان فهیم ایران اسلامی بالاتر از این هستند که گوش و فکرشان را به این جیره خواران بزدل و وطن فروش بسپارند.

وی خاطرنشان کرد: نسل امروز در سراسر جهان شور و شعف خود را از همین عملیات موشکی پهپادی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند و هنوز هم در مراکز دانشگاهیِ قدرتهای حامی اسرائیل دارید می‌بینید چه وضعیتی حاکم است و قطعاً در حج امسال خودش را نشان خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.