سرقت از کلینیک ترک اعتیاد به شیوه زورگیری

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 15:42
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر از اعضای باند ۵ نفره که قصد سرقت از کلینیک ترک اعتیاد را داشتند، خبر داد.

سرقت از کلینیک ترک اعتیاد به شیوه زورگیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد­ درپی دریافت خبری مبنی بر درگیری در خیابان سهروردی شمالی به محل مورد نظر اعزام شدند.

­این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، ۵ سارق با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند که پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

­سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز گفت: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

­سرهنگ صادقی پور افزود: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و براساس اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند.

­سرهنگ صادقی پور با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان گفت: دستگیری سایر سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفته و دو متهم دیگر به همراه پرونده برای بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.