خبر خوب برای استقلال در آستانه بازی با فولاد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 20:56
احتمالاً استقلال برای استفاده از دو ستاره خود جهت رویارویی با فولاد مشکلی نخواهد داشت.

خبرورزشی: مصدومیت بازیکنان استقلال طی چند هفته اخیر دردسر بزرگی برای جواد نکونام ایجاد کرده و حالا آبی پوشان باید در حالی به مصاف فولاد بروند که روزبه چشمی و صالح حردانی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند و مهدی مهدی‌پور هم تا چند ماه دیگر به میدان برنمی‌گردد.

خبر خوب برای استقلال در آستانه بازی با فولاد

در این وضعیت اما به نظر می‌رسد اخبار خوشایندی به جواد نکونام رسیده است چون بر اساس خبرهای دریافتی شرایط آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به مراتب از روزهای گذشته بهتر است و آنها به احتمال فراوان مشکلی جهت همراهی تیم در مسابقه دوشنبه نخواهند داشت. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد قطعاً مشکلات جواد نکونام برای چیدمان ترکیب ثابت کمتر از روزهای قبل خواهد شد.

البته باید منتظر بمانیم و ببینیم آرمین و رافائل می‌توانند فیکس بازی کنند یا اینکه باید بر روی آنها به عنوان مهره‌های ذخیره حساب کرد؟

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.