تساوی رئال و بایرن در مونیخ؛ وینیسیوس شب آلمانی‌ها را تلخ کرد

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 00:36
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد. در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه ۲۴ به ثمر برسد.

تساوی رئال و بایرن در مونیخ؛ وینیسیوس شب آلمانی‌ها را تلخ کرد

نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در ۴ دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه ۵۳ گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۷ گل دوم را به ثمر رساند. آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد. در دقیقه ۸۳ روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازی برگشت ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود. دیگر بازی نیمه نهایی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بین دورتموند و پاریس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کری‌خوانی هالند برای توپچی‌ها: آماده حمله هستم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.