طاهرخانی مهارنشدنی برای صعود خیبر

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 06:46
هافبک ریزنقش خیبر بار دیگر موفق به تاثیرگذاری در ترکیب این تیم در مسیر صعود لقب گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، حمید طاهرخانی در بازی امروز تیمش مقابل شهرداری آستارا با گرفتن یک پنالتی در کسب پیروزی یک گله تیمش نقش اول را ایفا کرد.

هافبک اسبق پرسپوليس که اکنون ‌در این فصل به نظر می‌رسد به اوج ‌پختگی فوتبالی خود رسیده و با گلزنی، پاس گل و گرفتن پنالتی سهم بزرگی طی هفته‌های اخیر برای صدرنشینی و صعود خیبری‌ها به نام خود کرده، در شرایطی که بازی تیمش مقابل شهرداری آستارا قفل شده بود و سبزپوشان مسیری برای باز کردن دروازه حریف پیدا نمی‌کردند، با گرفتن پنالتی کار را برای شاگردان محسن بنگر تمام کرد.

2019889

طاهرخانی که علی‌رغم سن پایینی که دارد، به واسطه حضورش در پرسپوليس دوستی دیرینه‌ای با محسن بنگر سرمربی کنونی شهرداری آستارا دارد، سرنوشتی متفاوت برای این بازی رقم زد؛ او از یک سو با گرفتن پنالتی برای تیمش باعث تداوم صدرنشینی خیبر شد و از سوی دیگر سرمربی کنونی شهرداری آستارا و رفیق قدیمی‌اش (محسن بنگر) را یک گام به سقوط نزدیک‌تر کرد.

باید دید طاهرخانی در پایان فصل چه شرایطی در خیبر دنبال خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود در کنار هم‌تیمی‌هایش در خرم آباد اولین صعود تاریخی این شهر را رقم بزنند یا خیر. تنها سه گل دیگر‌ به این مهم باقی مانده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.