مجازات قاچاقچی سیگار و تنباکو در بویین‌زهرا

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:04
قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مجازات ضبط کالا و خودروی قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل ۱۰ هزار پاکت سیگار و تنباکوی خارجی در تعزیرات حکومتی شهرستان بویین‌زهرا رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به اینکه در لحظه کشف محموله، متهمان با ایجاد موانع در مسیر اجرای قانون متواری شدند، شعبه با بررسی مستندات پرونده، علاوه بر ضبط کالای کشف‌شده حکم به مصادره وسیله نقلیه برای استفاده در امر مبارزه با قاچاق و کالای مکشوفه را صادر کرد.

حسن‌پور گفت: برای حفظ سلامت عمومی و صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه خرید، فروش، ترابری و نگهداری کالاهای خارج از روال قانونی به‌ویژه قاچاق فرآورده‌های دخانی و تقلبی به‌شدت برخورد می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی www.tazirat135.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.