پدیده لیگ به اوج برگشت

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 13:55
پدیده فصل دوباره به اوج برگشته و در ۴بازی اخیر به ۳پیروزی باارزش رسیده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم شمس‌آذر در نخستین‌بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، پیکان را هم شکست داد تا به سومین برد خودش طی ۴بازی اخیر برسد و بهترین فرم آمادگی‌اش را در طول این فصل تجربه کند. این در حالی بود که شمس‌آذر بعد از جدایی چند بازیکن مهم و مؤثرش در نیم‌فصل دچار یک افت مقطعی شد و در شروع نیم‌فصل دوم نمی‌توانست به‌خوبی نیم‌فصل اول نتیجه بگیرد. به همین دلیل سعید دقیقی و یارانش ۴بازی طول کشید تا به نخستین پیروزی خود برسند و طی ۶بازی اول فقط یک برد داشتند؛ بردی که در ورزشگاه خانگی شمس‌آذر و در مقابل آلومینیوم اراک به‌دست آمد.

حاصل کار قزوینی‌ها طی ۶هفته اول دور برگشت یک برد، ۲مساوی و ۳باخت بود اما بعد از آن سبزپوشان دوباره به همان تیم موفق دور رفت تبدیل شدند و طی ۴بازی اخیر فقط استقلال را شکست نداده‌اند. حتی در مصاف با استقلال هم شاگردان دقیقی در دقایق پایانی به بازی برگشتند و باخت ۳ بر صفر را به ۳ بر ۲ تغییر دادند اما دیگر فرصت کافی برای فرار از شکست نداشتند. شمس‌آذر قبل از بازی با استقلال توانسته بود ذوب‌آهن و فولاد را شکست دهد که برتری ۲بر صفر مقابل ذوب‌آهن در زمین این تیم به‌دست آمد و ارزش بالایی داشت. بعد از بازی با استقلال هم نوبت به پیکان رسید و درحالی‌که پیکانی‌ها در دقیقه۸۹ گل تساوی را زدند و به‌نظر می‌رسید از شکست گریخته‌اند، باز هم شمس‌آذر در اوقات تلف‌شده به گل رسید و ۳امتیاز را به کیسه خودش برگرداند.

شمس‌آذر در حالی بر پیکان غلبه کرد که مالکیت توپ ۲تیم ۵۰-۵۰ بود و در تعداد پاس‌ها هم تیم دقیقی برتری آنچنانی بر حریفش نداشت. اما شمس‌آذر توانست با وجود مالکیت توپ مساوی ۵برابر بیشتر از حریفش چارچوب دروازه را تهدید کند. قزوینی‌ها در این بازی ۹شوت ازجمله ۵شوت داخل چارچوب داشتند اما تیم مهمان ۶شوت داشت که از این تعداد فقط یک شوت داخل چارچوب قرار گرفت و همان یکی تبدیل به تنها گل پیکان توسط حامد پاکدل شد. بهترین بازیکن این میدان از نگاه متریکا، پوریا سرآبادانی بود که حالا بهترین گلزن شمس‌آذر است و بالاترین امتیازات هم در این تیم متعلق به اوست. سرآبادانی روز سه‌شنبه نخستین گل شمس‌آذر و هشتمین گل خودش را در این فصل زد و در پایان مسابقه هم از متریکا نمره ۷.۷۹ را دریافت کرد. گل دوم شمس‌آذر هم با ضربه حسین گودرزی به ثمر رسید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.