پوشش ویژه از تهران و تبریز؛/ زنده و مستقیم با حواشی دو الکلاسیکوی ایرانی

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 13:32
دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز لیگ برتر خلیج فارس از ساعتی بعد برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته مهم لیگ برتر ایران در حالی فرا رسیده که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود و استقلال در فاصله 700 کیلومتری به مصاف تراکتور خواهد رفت. نقطه مشترک این دو بازی، حضور تماشاگران پرتعداد این دو تیم خواهد بود که احتمالا همه چیز را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

اولین بازی بین تیمهای تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار برگزار می‌شود و حدود دو ساعت بعد، پرسپولیس با اطلاع از نتیجه بازی استقلال رودرروی سپاهان قرار میگیرد تا شاید سرانجام جایگاه استقلال را در صدر جدول بگیرد. در بازی رفت البته استقلال سه امتیاز را کسب کرد اما پرسپولیس با باخت از زمین نقش جهان خارج شد.

در فاصله چند ساعت تا شروع این دو بازی، خبرنگاران ما از تهران و تبریز آماده پوشش این روز حساس می‌شوند که احتمالا حواشی آن تا پایان شب ادامه خواهد داشت. با ما همراه باشید:

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.