انتشار جزئیات بلیت فروشی شهرآورد ۱۰۲

صدا و سیما دوشنبه 20 آذر 1402 - 18:46
پرسپولیس و استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

حنیف پی آفرین خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گزارش می‌دهد:

جزئیات بلیت فروشی شهرآورد ۱۰۲ منتشر شد. پرسپولیس و استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) آغاز شود و بر اساس پیگیری ها، ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن، ۳۰۰۰ بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

مجاز نبودن استفاده از رمزارز در مبادلات داخل کشور. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفته: براساس مصوبه هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران رمزارز‌ها مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.

مهر و موم پنج‌هزار بنگاه ملکی غیرمجاز در تهران. به گفته معاون اداره کل مسکن و شهرسازی تهران، متخلفان ۹۰۰ میلیارد تومان جرایم تعزیراتی پرداخت کردند. غفوری میگه: در بازرسی‌ها حدود ۲۸ هزار واحد فعال شناسایی شد که از این تعداد پنج‌هزار واحد متخلف از چرخه فعالیت خارج شدند.

زباله سوزی علت بیست درصد آلودگی هوای تهران. سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور معتقده: در آلودگی هوای تهران ۱۵ تا ۲۰ درصد سهم زباله‌سوزی‌های جنوب تهران است که در این خصوص شهردار تهران را مکلف به مدیریت صحیح آن کرده‌ایم؛

و گلایه یکی از شهروندان از وضع پیاده رو منتهی به مدرسه ابتدایی یادگار امام سعادت آباد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.