نقش ویژه یک کاپیتان: سکوت سکوها زلزله شد/ سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 05:57
حسینی با واکنش‌ فوق‌العاده‌ای که در بازی با ذوب آهن داشت شرایط را به سود استقلال تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در دقایق پایانی بازی استقلال و ذوب آهن با واکنشی فوق‌العاده آبی‌ها را در جریان مسابقه نگه داشت و فرصت این را در اختیار هم تیمی‌هایش قرار داد تا برای گل پیروزی تلاش کنند.

روی ضدحمله تیم ذوب آهن و نفوذ سریع از سمت راست گریگول چابرادزه صاحب توپ شد و با دید خوبی که داشت پاس سریعی را برای سمت مقابل ارسال کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی سریع و به موقع توپ را از مقابل مهاجم ذوب آهن دفع کرد و موقعیت جدی از ذوبی‌ها گرفته شد، بعد از این صحنه سکوهای آزادی منفجر شد و استقلالی‌ها جان تازه‌ای گرفتند و برای حملات بعدی با انرژی بیشتری به سمت دروازه ذوب آهن حرکت کردند.

بازیکنان ذوب آهن در این مسابقه طرح و برنامه خاصی برای ضدحملات داشتند و روی سرعت بازیکنانشان حساب باز کرده بودند و در اکثر صحنه‌ها پوشش لازم توسط مدافعان استقلال انجام می‌شد و در صحنه‌ای که دفاع استقلال جا ماند، نوبت به درخشش گلرشان رسید و روی بازی‌خوانی خوب حسینی دروازه این تیم بسته ماند.

2019504
2019505

حسینی در این مسابقه خیلی زود گل دریافت کرد و نتوانست دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه‌دارد اما در ادامه مسابقه به خوبی خط دفاعی این تیم را رهبری کرد و علاوه بر عملکرد خوب داخل زمین بازیکنان این تیم را از لحاظ روحی روانی در شرایط مساعدی قرار داد و اجازه نداد تا روند بازی از دست آنها خارج شود.

استقلال چند دقیقه پس از سوپر واکنش حسینی به گل برتری دست پیدا کرد و خوشحالی جالب کاپیتان استقلال به سمت هواداران استقلال یکی از صحنه‌های جالب مسابقه بود که هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.