بنزما، خریدی ناامیدکننده برای الاتحاد

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 07:53
کریم بنزما یک‌سوم بازی‌های الاتحاد را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و یکی از بدترین خریدهای این تیم لقب گرفته است.

به گزارش ایسنا، کریم بنزما در اوج دوران فوتبالش رئال مادرید را ترک کرد. این بازیکن فرانسوی بازوبند کاپیتانی رئال را بر بازو می‌بست و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو ستاره نخست خط حمله رئال شده بود. او با این حال تابستان سال قبل نتوانست برابر پیشنهاد وسوسه‌کننده الاتحاد مقاومت کند و راهی لیگ عربستان شد.

اما این مهاجم فرانسوی روزهای کابوس‌واری را در پیراهن الاتحاد تجربه می‌کند و یکی از بدترین خریدهای تیمش بوده است. بنزما در ۴۶ بازی الاتحاد در فصل جاری ۱۷ بار به خاطر آسیب‌دیدگی غایب بوده است. روزنامه المیدان الریاضی عربستان اعلام کرد که بنزما به دیدار فینال جام حذفی برابر الهلال نخواهد رسید تا شانس الاتحاد برای پیروزی و کسب جام در فصل جاری کمتر شود.

این مهاجم فرانسوی با آنکه بازی‌های زیادی را از دست داده اما آمار نسبتا خوبی در الاتحاد داشته است؛ به طوری که ۱۳ گل برای تیمش به ثمر رسانده و هشت پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.