بازیکنان ما همیشه برای سه امتیاز می‌جنگند؛/ مربی ملوان: هواداران دوست دارند تارتار در انزلی بماند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 21:53
مربی ملوان می‌گوید رمز موفقیت این تیم همدلی اعضای این تیم و رابطه خوب مهدی تارتار با بازیکنان است.

به گزارش ورزش سه، بهروز فداکار امروز به جای مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی ملوان برابر شمس‌آذر قزوین حاضر شد و در ابتدا گفت: شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات محسوب می‌شود و در این فصل خیلی خوب عمل کرده است اما ملوان هم تیمی است که برای هر بازی برنامه دارد. تیم شمس‌آذر را خوب می‌شناسیم و به همراه کادرفنی محترم تیم ملوان آنها را آنالیز کرده‌ایم. برای برد به اینجا آمده‌ایم و نیامده‌ایم که فقط بازی کنیم و برویم. امیدواریم فردا یک بازی خوب داشته باشیم و هر تیمی که لیاقت دارد و بهتر بازی می‌کند، برنده شود. از تماشاگران خوب ملوان انتظار داریم که در این بازی هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ویدئو: 332379

او در پاسخ به اینکه آیا مساوی هم ملوان را راضی خواهد کرد یا به دنبال سه امتیاز خواهند بو، گفت: اتفاقات بازی داخل زمین رقم می‌خورد و امیدوارم هر تیمی که حقش باشد، امتیاز را بگیرد. ضمن اینکه تیم فنی ما تیم شمس‌آذر را خوب آنالیز کرده و به خوبی نقاط قوت و ضعف تیم شمس‌آذر را می‌شناسیم. در طول این هفته کار کرده‌ایم و امیدواریم که بازی همانطور که پیش‌بینی کرده‌ایم، پیش برود و بتوانیم با سه امتیاز برگردیم، چون مردم انزلی نگاه نمی‌کنند که ملوان با چه تیمی بازی دارد. ما و بازیکنان همیشه برای سه امتیاز می‌جنگیم و امیدوارم با دست پر از اینجا برویم.

مربی ملوان درباره رمز موفقیت این تیم در فصل جاری گفت: من رمز این موفقیت را در همدلی و کادرفنی خوبی که ملوان دارد، می‌بینم. آقای تارتار وقت بسیار زیادی برای کار با تیم‌ می‌گذارند و رابطه خوبی با بازیکنان دارند. فکر می‌کنم این همدلی بازیکنان و کادرفنی باعث شده که ما به این مرحله برسیم. امیدوارم در ادامه کار و ۴-۳ بازی آینده، بدشانسی‌هایی که در هفته‌های اخیر گریبانگیر تیم ملوان شده، به پایان برسد و بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

"مهدی تارتار پس صالح نیا، احمدپور، ایراندوست، نوری و زارع نشان داد که مربیان غیربومی هم می‌توانند در ملوان نتیجه بگیرند؛ آیا به عنوان پیشکسوت ملوان با تمدید قرارداد او موافق هستید؟" فداکار در پاسخ به این سوال گفت: شما از کسانی نام بردید که همه اسطوره‌های ملوان هستند و خیلی برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند؛ در راس همه، آقای صالح نیا که پدر فوتبال گیلان هم هستند. مردم انزلی خیلی آقای تارتار را دوست دارند و با نتایجی که گرفته‌اند، تمایل دارند ایشان اینجا بمانند. همه چیز بستگی به این دارد که مردم شهر و استان تا چه حد ملوان را حمایت کنند. انشالله شرایط طوری پیش برود که چیزی که هواداران دوست دارند، رقم بخورد.

2020393

او در خصوص غایبان ملوان در دیدار فردا توضیح داد: ما به جز آقای باقرپسند و آقای حسین صادقی که البته مصدومیتش حاد نیست، بقیه بچه‌ها را در اختیار داریم.

فداکار در پایان درباره حضور هواداران در بازی فردا گفت: من فکر می‌کنم که یک بازی خیلی خوب انجام می‌گیرد. ضمن اینکه هم طرفداران قزوین و هم طرفداران ملوان از تماشاگران بسیار خوب این کشور هستند. امیدوارم که استقبال خوبی از بازی شود و هر کسی هم که سوت می‌زند، حق را به حق‌دار بدهد و طوری نشود که حق خوری شود. ضمن اینکه ما از داوران انتقاد کنیم، چون احتمال دارد هر داوری اشتباه کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.