رقابت ۹۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 11:40
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش ۹۷۹۲ نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسین فرجی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: این آزمون استخدامی صبح روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه در پنج شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سهمیه خراسان شمالی در این آزمون ۳۷۲ نفر است که ۹۷۹۲ نفر داوطلب از این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند، از این تعداد ۷۸۳۰ نفر معادل ۸۰ درصد زن و ۱۹۶۲ نفر معادل ۲۰ درصد مرد هستند.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در سایت جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۱۲۴۹ نفر از همکاران ما در استان در آستانه بازنشستگی قرار دارند.

ابوالقاسم اکبری بیان کرد: درخواست کرده‌ایم همکاران خود را بازنشست نکنند و در آموزش و پرورش باقی بمانند تا بتوانیم از توانمندی آن‌ها همچنان بهره ببریم. در این راستا تاکنون ۳۲۰ نفر از آن‌ها درخواست استمرار خدمت داده‌اند.

وی اضافه کرد: در دولت با همراهی وزارت آموزش و پرورش تاکنون ۲۰۰۰ نفر مشمول جذب ماده ۲۸ شده‌اند که پس از آموزش‌های مرتبط، به کلاس درس وارد می‌شوند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.