شهرستان نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 12:30
سرپرست فرمانداری نمین از پیشتازی شهرستان نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی در سطح استان خبر داد.

محمد آقازاده ۱۲ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگاران گفت: شهرستان نمین در صدور مجوزهای الکترونیکی و اخذ شناسه یکتا رتبه دوم استان را در اختیار دارد. 

وی افزود: تغییرات کدپستی صنوف بخش ویلکیج شهرستان نمین هم پیگیری می‌شود تا ثبت شناسه یکتا و اخذ مجوزهای الکترونیک در این بخش هم تسریع شود. 

آقازاده ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده روز چهارشنبه عوامل دست اندر کار اداره صمت در شهر عنبران حاضر می‌شوند تا صدور مجوزهای الکترونیکی در این بخش هم سرعت بیشتری بگیرد. 

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۶۲ مجوز الکترونیکی از آغاز این طرح در سطح شهرستان نمین صادر شده است. 

آقازاده ادامه داد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد. 

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.