از سه روز پیش هیچ کالا و سوختی وارد نوار غزه نشده است

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 08:13
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل ضمن هشدار درباره تأثیر منفی بسته ماندن گذرگاه‌های نوار غزه بر ساکنان این باریکه اعلام کرد که از سه روز گذشته تا کنون هیچ کمک بشردوستانه یا سوخت وارد نوار غزه نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل ضمن هشدار درباره تأثیر منفی بسته ماندن گذرگاه‌های نوار غزه بر اوضاع ساکنان این باریکه اعلام کرد که از سه روز گذشته تا کنون هیچ کمک بشردوستانه یا سوخت وارد نوار غزه نشده است.  


"استفان دوجاریک" در این خصوص گفت: (از سه روز پیش) تا کنون هیچ کالایی با اهداف بشردوستانه از طریق دو گذرگاه رفح وکرم ابوسالم به نوار غزه وارد نشده است. ما با همه طرف‌های مربوطه برای از سرگیری ورود کالا‌ها و سوخت به نوار غزه همکاری می‌کنیم تا بتوانیم بار دیگر کمک‌های ارسالی را مدیریت کنیم. با این وجود، شرایط همچنان بسیار ناپایدار است. ما همچنان با مجموعه‌ای از چالش‌ها همزمان با تشدید اقدامات خصمانه رو به رو هستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.