درخشان: دلیلی ندارد که پرسپولیس به مشهد برود!

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:20
سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که هواداران اجازه نخواهند داد این تیم از تهران خارج شود.

خبرآنلاین: به تازگی و پس از اعلام مالکیت جدید باشگاه پرسپولیس، موسی الرضا حاجی بگلوسخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درپاسخ به سوالی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط بانک شهر، گفت: " شهرداری مشهد یکی از سهامداران اصلی بانک شهر به شمار می آید و با توجه به این موضوع ما نیز به عنوان سهام‌دار باشگاه پرسپولیس شناخته می شویم. به هرحال در حال حاضر بانک شهر به عنوان یکی از اعضای اصلی کنسرسیوم بانکی که بیشترین سهم را دارد، به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و قرار است هزینه های این باشگاه را پرداخت نماید. با توجه به این موضوعات و سهامدار بودن شهرداری مشهد در بانک شهر، فعلا می توانم این را بگویم که ما این آمادگی را داریم که پرسپولیس را به مشهد بیاوریم!"

حمید درخشان سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس در این رابطه گفت: من سخنگوی شورای شهر مشهد را نمی شناسم اما به عنوان یک فوتبالی و پرسپولیسی می دانم هواداران این تیم اجازه نخواهند داد که از تهران خارج شود. دلیلی هم ندارد که پرسپولیس به مشهد یا هر شهر دیگری برود چون متعلق به تهران است و درتهران هم باقی خواهد ماند.

وی به ماجرای غم انگیز پاس تهران اشاره کرد و یادآور شد: همه ما به یاد داریم که تیم ریشه دار پاس تهران به شکلی غیرفوتبالی از تهران خارج و به همدان داده شد. چه بلایی بر سر آن تیم مدعی و قهرمان آمد؟ پاس که آن همه افتخار، قهرمانی، بازیکن و حتی سرمربی به تیم ملی معرفی کرده بود نابود شد و الان اسم کمرنگی از آن باقی مانده است. امیدوارم سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس و مدیران بانک شهر و سایر سهامداران بانکی کاملا به هوش باشند و اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد.

حمید درخشان تصریح کرد: زمانی که پرسپولیس به چند بانک مختلف واگذار شد، حدس می زدیم که دچار حواشی و مشکلاتی شود چون نمی توان یک تیم را با ۶ بانک اداره کرد. بهتر بود مالکیت پرسپولیس هم مثل استقلال به یک بانک، شرکت یا نهاد می رسید و این مسائل پیش نمی آمد. حالا با ۶ سهامدار اصلی واقعا سخت است که حتی هیئت مدیره جدید یا مدیرعامل انتخاب کرد و حالا این ماجرای انتقال احتمالی یا خبرهای حاشیه ای هم قوز بالای قوز شده است.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به بازی اخیر این تیم مقابل نساجی مازندران اشاره کرد و افزود: همین که پرسپولیس ده نفره توانسته است نساجی را در قائم شهر شکست دهد، نشان از آن دارد که این تیم شخصیت بالایی دارد. انصافا پرسپولیس نفرات بسیار خوبی دارد که هر یک می توانند در یک لحظه سرنوشت مسابقه را تعویض کنند. اوستون اورونوف هم یک خرید عالی و مناسب نشان داده که تکنیک بالایی دارد. البته جای تأسف دارد که فوتبال ایران در سال های اخیر در تولید بازیکن تکنیکی درجا زده و به همین خاطر فوتبال اورونوف خیلی دیده می شود. امیدوارم مربیان رده پایه و همین طور بزرگسالان ما باید بهای بیشتری به بازیکنان ریزنقش و تکنیکی بدهند تا فوتبال کشورمان زیبا و جذاب تر شود.

حمید درخشان در پایان پیش بینی کرد پرسپولیس تیم هوادار را به راحتی در ورزشگاه دستگردی شکست خواهد داد و گفت: هرچند این بازی بدون تماشاگر و در استادیوم خالی دستگردی برگزار می شود اما مطمئن هستم پرسپولیس برنده خواهد شد. شرایط تیم پرسپولیس در حال حاضر به گونه ای است که نفرات تأثیرگذار و به قول ما فوتبالی ها کار دربیار بیشتری در اختیار دارد و به همین خاطر من می گویم شانس قهرمانی اش بیشتر است.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.