اردوغان از ادامه عملیات ضدتروریستی ترکیه در خاک سوریه خبر داد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 21:15
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری ترکیه از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

خبر مرتبط
آغاز پایان اردوغان!/ سلطان بازی را باخت؟

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات شهرداری های ترکیه یک حقیقت را عریان کرد، رجب طیب اردوغان و حزب تحت رهبری اش دیگر یکه تاز میدان سیاست ترکیه نیستند، این گزاره قدرت مانور سلطان را محدود می کند، آن هم در شرایطی که ترکیه از چالش های اقتصادی آسیب دیده است.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

خبر مرتبط
اردوغان: درهای تجارت با اسرائیل را بستیم/ نمی‌توانیم تماشاگر باشیم

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری میان این کشور و اسرائیل، اعلام کرد: این حجم تجارت را ندیده گرفته و درها را بستیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.