تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 13:07
تهران ابرشهری با تردد روزانه ۲۰میلیون سفر شهری است که برای مدیریت سفرهای آن هر کاری صورت گیرد، باز جای کار هست.

این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.