دستگیری نماینده حقوقی جهاد کشاورزی بهارستان به اتهام اخذ رشوه

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 17:54
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی این شهرستان به‌ اتهام دریافت رشوه و سوءاستفاده از موقعیت شغلی خبر داد.

سید امیر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تداوم برخورد با فساد اداری توسط دادستانی بهارستان خبر داد.

وی گفت: نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان به‌اتهام ارتشاء، اعمال‌نفوذ و سوءاستفاده از موقعیت شغلی بازداشت شده است.

احمدی با بیان اینکه پرونده متهم در زمان حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد افزود: متهم برای تغییر غیرقانونی کاربری اراضی کشاورزی با مالکان اراضی توافق و مبالغ نامشروعی را از مالکان اراضی اخذ می‌کرد.

دادستان بهارستان با بیان اینکه در صورت روشن شدن زوایای دیگر پرونده، مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: احتمال دستگیری اشخاص دیگری در پرونده با تکمیل تحقیقات وجود دارد و دادستان با قاطعیت مبارزه با فساد اداری را ادامه می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.