کنعانی: با اقدامات پلیسی و سیاست‌های خشن نمی‌توان صدای دانشجویان معترض را بست

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:39
نشست سخنگوی وزارت خارجه امروز(دوشنبه) در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در این نشست که در سالن خلیج فارس تالار ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، فرا رسیدن روز خلیج فارس را گرامی داشت.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در ابتدای نشست خود فرارسیدن روز معلم را تبریک و یاد شهید مطهری را گرامی داشت.

وی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران« اکسپو ۲۰۲۴ » با حضور بازرگانان از کشورهای مختلف در تهران گفت: این نشان می‌دهد که ایران در کنار عزم سیاسی برای گسترش ارتباطات به توسعه پایدار اقتصادی و تقویت مناسبات سازنده با کشورهای مختلف در این حوزه توجه جدی دارد.

کنعانی با بیان این که کلید برگزاری این نمایشگاه  از  هفت ماه پیش با همکاری نزدیک وزارت خانه‌های صمت و خارجه و همچنین  سازمان توسعه و تجارت زده شد، اظهار کرد: مقامات عالی  بیش از ۲۴ کشور در این نمایشگاه حضور دارند .

وی با بیان این  ۲ هزار بازرگان در این نمایشگاه مشارکت کرده‌اند، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی است که بازرگانان و علاقه‌مندان با تولیدات ایران آشنا شوند و قراردادهای لازم برای تهیه کالاهای ایرانی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان شرکت کننده در این نمایشگاه منعقد شود.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.