راه‌اندازی یک مرکز مشاوره برای بانوان در شهر جنگل ‌الزامی است

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:12
فرماندار رشتخوار گفت: بانوان شهر جنگل از نبود مرکز مشاوره رنج می‌برند و در این خصوص مراجعاتی داشته‌اند.

حسین باهوش در حاشیه دیدار با معلمان مدارس شهر جنگل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شنیدن حرف‌ها و مشکلات معلمان نباید تنها مختص یک روز یا یک هفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این گونه بازدیدها فرصتی است که در راستای نکوداشت مقام معلم حرکت کنیم و معتقدیم که مقام معلم باید حفظ شود، چراکه هر آنچه داریم از برکت وجود معلمان عزیز است.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه مردم عزیز همیشه قدردان جامعه فرهنگیان هستند اما این تقدیر و تشکرها نباید به هفته معلم محدود شود، تأکید کرد: معلمین قدر شغل خود را بدانند، زیرا شریف‌ترین و بهترین و پاکترین قشر در جامعه معلمین و فرهنگیان هستند.

وی همچنین عنوان کرد: دانش آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی هستند که همانند امانتی در دستان ما قرار دارند، باید بکوشیم تا در راستای تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی و مسیر انقلاب حرکت کنیم.

باهوش با بیان اینکه در شهرستان رشتخوار ۱۴ هزار دانش‌آموز توسط ۱۲۰۰ فرهنگی در ۱۲۰ باب مدرسه مشغول تعلیم و تربیت هستند، افزود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که فرزندان و دانش آموزان ما ارزش‌های انقلابی را پاس بدارند و اجازه ندهیم که رنگ و بوی انقلاب کم‌رنگ شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید محیط مدارس شهرستان رشتخوار برای دانش آموزان محیط جذابی شود تا تأثیرپذیری بیشتری برای دانش آموزان و معلمان داشته باشد، بیان کرد: معلمان قدردان لباس مقدس معلمی باشند، هرکسی که در مسیر دانش‌افزایی و تعلیم و تعلم مردم حرکت کند، قطعاً اجر و پاداش فراوانی در دنیا و آخرت خواهد داشت.

فرماندار رشتخوار همچنین عنوان کرد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به فرهنگیان شد و نظام رتبه‌بندی ایجاد و جایگاه و شأن فرهنگیان حفظ گردید، از مسئولان انتظار می‌رود قدردان زحمات فرهنگیان باشند و به نوعی تلاش کنند بُعد مادی زندگی آنان بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه الگوپذیری دانش آموزان از معلمان بیشتر است، افزود: در شهرستان رشتخوار مصادیق بی‌حجابی وجود ندارد، باید بحث عفاف و حجاب فرهنگ‌سازی شود و دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که به عفاف و حجاب اعتقاد داشته باشند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: باید تلاش شود تا محتوای معنویت بخشی را در آموزشگاه‌ها تعمیق دهیم و سعی کنیم بحث گام دوم انقلاب و جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را در بین دانش آموزان ترویج دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه بانوان شهر جنگل از نبود مرکز مشاوره رنج می‌برند و در این خصوص مراجعاتی داشته‌اند، راه‌اندازی یک مرکز مشاوره برای بانوان در شهر جنگل را از الزامات دانست.

فرماندار شهرستان از آموزشگاه دخترانه حضرت زینب (س) روستای جنت‌آباد، مدرسه پسرانه شهید ابراهیم مقدم، آموزشگاه امام حسن مجتبی (ع)، هنرستان دخترانه شهید رجبی و ... سرکشی و همچنین از نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.