هوای استان اردبیل پایدار و آرام است

جمعه 10 فروردین 1403 - 14:44
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی، هوای استان اردبیل تا عصر فردا (شنبه ۱۱ فروردین) پایدار و آرام است.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که جو استان تا عصر فردا (شنبه ۱۱ فروردین) پایدار و آرام است؛ طی مدت مذکور در برخی نواحی استان (بویژه در نوار شرقی)  شاهد رخداد مه صبحگاهی خواهیم بود.

اما از شنبه شب با عبور موج ناپایدار زودگذری، افزایش ابرناکی در غالب مناطق پیش بینی می شود که در پاره ای از نواحی (علی الخصوص در نیمه شمالی استان) موجب رگبار باران گاهی توام با رعد و برق و تندبادهای موقتی خواهد شد. عمده ناپایداری‌های این سامانه از بامداد تا قبل از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) انتظار می رود؛ با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و اصابت صاعقه در نواحی مستعد وجود دارد.

با گذر این سامانه ناپایدار، آسمان استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۳ و ۱۴ فروردین) غالباً کمی تا نیمه ابری خواهد بود اما در ساعات بعد از ظهر و عصر روزهای مذکور رخداد رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.