تمدید مهلت نام نویسی بیمه بازنشستگی مادران غیر شاغل روستایی و عشایری

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:07
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گفت: مهلت نام نویسی بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل روستایی و عشایری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

نوید جعفر پور افزود: در این طرح همه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر ساکن روستاها که تاریخ تولد فرزند سوم آنها اول فروردین سال ۹۶ به بعد است می‌توانند نام نویسی کنند.

وی گفت: این مادران باید دارای سه فرزند، در قید حیات و  دارای تابعیت ایران باشند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستایان و عشایر هرمزگان افزود: این طرح برای مادران ۱۸ تا پنجاه ساله است و صد درصد بیمه از سوی دولت پرداخت می‌شود.

جعفر پور گفت: در بیمه بازنشستگی مادران غیر شاغل روستایی و عشایری، افراد از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، بازماندگان فوت و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

 متقاضایان می‌توانند برای نام نویسی به نشانی اینترنتی roostaa.ir صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستایان و عشایر مراجعه کنند.

۵۸ دفتر کارگزاری برای نام نویسی در این طرح در هرمزگان آماده خدمات رسانی است.

 انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.