ترویج فرهنگ مشارکت برای توسعه زیرساخت های آموزشی

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 16:25
ساری- استاندار مازندران ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی برای توسعه زیرساخت های آموزشی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعدازظهر پنجشنبه در بیست‌وششمین همایش تکریم خیران مدرسه‌ساز مازندران اظهار کرد: خروجی فعالان و خیران حوزه مدرسه‌سازی را نباید صرفاً ساخت فضاهای آموزشی بدانیم، بلکه ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی نیز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این افراد است که باید برای تبیین این بخش از فعالیت خیران به جامعه و به ویژه به نسل جدید نیز تلاش شود.

وی افزود: خیران مدرسه‌ساز حامیان و همراهان شاخص و اصلی توسعه اجتماعی در کشور هستند و تلاش می‌کنیم که برای همراهی با این قشر ارزشمند در حد توان به تسهیل فعالیت‌های‌شان در حوزه‌های مختلف کمک کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: خیران انسان‌های بهشتی هستند و نمی‌توان از حضور در جمع آن‌ها گذشت و نگاه بلند این قشر به توسعه اجتماعی را باید در جامعه ترویج کنیم.

نوری گفت: مازندران استانی سرآمد در حوزه فعالیت خیران است و حضور چهره‌های نامداری مانند زنده‌یاد نوشیروانی در بابل و زنده‌یاد داراب در ساری نشان می‌دهد که این استان پیشینه درخشانی در امر مدرسه‌سازی توسط خیران دارد.

استاندار مازندران گفت: از این ظرفیت مهم اجتماعی مازندران باید در امر گسترش زیرساخت‌های آموزشی به شکل درستی بهره بگیریم و در عین حال نیز تکریم و تجلیل این عزیزان را جدی بگیریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.