با کسب نهمین قهرمانی در آوردگاه آسیایی؛ / سرمربی تیم ملی دست‌نیافتنی‌تر از همیشه!

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 04:31
وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و سرمربی تیم ملی، به نهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا دست یافت. هشت قهرمانی در دوران بازیگری و یک قهرمانی در عرصه مربیگری، او را در فوتسال آسیا دست‌نیافتنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران با رهبری وحید شمسایی سیزدهمین جام قهرمانی را به کلکسیون افتخارات پرشمار خود اضافه کرد و همچنین تاج و تخت فوتسال آسیا را باری دیگر از سامورایی‌ها پس گرفت. این توفیق بزرگ، نهمین دستاورد وحید شمسایی برای فوتسال ایران بوده است. مرد نام آشنای فوتسال جهان در دوران بازیگری‌اش توانسته بود هشت مرتبه به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کند و در تمامی دوره‌ها عناوین فردی را به خود اختصاص داده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال، در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به رغم شایستگی‌ و عملکردی قابل قبول تا پیش از دیدار پایانی، در نبرد فینال برابر ژاپن شکست خورد و از اولین قهرمانی در عرصه مربیگری دور ماند.

شمسایی حالا با نخستین توفیق دوران مربیگری‌اش به پرافتخارترین مرد فوتسال ایران در قاره کهن تبدیل شد و با تجربه و روحیه بیشتری روی نیمکت تیم ملی فوتسال در جام جهانی خواهد نشست.

شمسایی در سال‌های (2000، 2001، 2002، 2003، 2004، 2005، 2007 و 2008) به عنوان بازیکن قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.