تخریب و آبگرفتگی برخی منازل در آغاجاری

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 18:11
رئیس جمعیت هلال احمر آغاجاری از امدادرسانی به آسیب دیدگان متاثر از باران در این شهرستان خبر داد.

علیرضا شجاعت امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی بارش‌های باران و اعلام گزارش تخریب و آبگرفتگی منازل شهروندان، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آغاجاری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی اولیه محل، به انجام اقدامات اولیه امدادی اقدام کردند.

 وی افزود: این آبگرفتگی که ناشی از بارش‌های صبح امروز بود منجر به تخریب و آبگرفتگی قسمتی از منازل مسکونی شهروندان شد که با تلاش‌های امدادگران هلال احمر آغاجاری با جابه‌جایی وسایل منازل به مکان مناسب و توزیع اقلام زیستی و امدادی مورد نیاز، اسکان موقتی برای آن‌ها فراهم شد.

شجاعت بیان کرد: تمامی نیروهای امدادی و تجهیزات هلال احمر شهرستان آغاجاری آماده خدمت‌رسانی به حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی است و عملیات خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.