مردم از گرانی رنج می برند/ باید برای مهار آن کاری کرد

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:25
قم- مرجع تقلید شیعیان جهان با تاکید بر اینکه مردم از گرانی فوق العاده رنج می برند، گفت: باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رییس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضایی با مردم را مهم دانست و اظهار کرد: حضور مسوولان و رییس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات ها را هم ببینند.

این مرجع تقلید افزود: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانست و تصریح کرد: مردم از گرانی فوق العاده رنج می برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.