شکست رم مقابل آتالانتا؛ سهمیه لیگ قهرمانان از آزمون و جالوروسی دورتر شد

دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 02:19
آتالانتا در هفته سی و ششم لیگ ایتالیا موفق شد رم را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آتالانتا از چارچوب هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود از ساعت ٢٢:١۵ به مصاف آاس‌رم رفت.

با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی این دو تیم برای پنجمین و آخرین سهمیه لیگ ایتالیا در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رقابت حساسی را در پیش داشتند. هر دو تیم با ۶٠ امتیاز رقابت شانه به شانه ای را برای کسب این سهیمه دارند.

شارل د کتلار ستاره بلژیکی آتلانتا به فاصله دو دقیقه در دقایق ١٨ و ٢٠ موفق شد دروازه رم را باز کند تا در پایان نیمه نخست آتالانتا با دو گل موفق شود رم را شکست دهد.

لورنزو پلگرینی کاپیتان جالوروسی در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

سردار آزمون در دقیقه ٨۶ جای کریستانته وارد بازی شد تا به گرگ‌ها کمک کند اما حضور او نیز فایده نداشت تا در پایان آتالانتا با شکست ٢ بر یک رم ۶٣ امتیازی شود و در رده پنجم قرار بگیرد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را افزایش دهد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.