يسنا دختر گمشده پس از پنج روز جست و جو پیدا شد (+فیلم)/ دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی کودک ادامه دارد

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 21:51
یسنا دختر گمشده کلاله‌ای (گلستان) پس از پنج روز جست و جو پیدا شد.

 یسنا دیدار دختر بچه چهارساله کلاله ای (گلستان) که پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود، صحیح و سالم پیدا شد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به گفتن این جمله که یسنا صحیح و سالم در یکی از روستاهای اطراف پیدا شده است، بسنده کرد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

 

«یسنا» با آمبولانس در حال انتقال به روستاست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: «یسنا» کودک چهار ساله گمشده اهل کلاله توسط یکی از کایت‌سواران عضو داوطلب هلال احمر پیدا شد و در حال انتقال به روستا است.

به گزارش ایرنا، قاسم غریب آبادی روز پنجشنبه پیدا شدن این دختر را خبر خوشی برای مردم کشور و استان گلستان دانست و اظهار کرد: یکی از عزیزان داوطلب کایت سوار جمعیت هلال احمر موفق شد با گشت زنی هوایی «یسنا» را در محلی که کلزاهای خوابیده آن نشان می‌دهد نیروهای امدادی این مکان را چندین بار گشتند اما این کودک را پیدا نکردند، پیدا کند.

وی افزود: تحلیل این قضیه را بعدا مسوولان انتظامی و امنیتی ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این کودک با آمبولانس جمعیت هلال احمر در حال انتقال به روستاست تا اگر آنجا مشکلی دارد برطرف شود.

 خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم‌ شدن کودکشان شدند و بلافاصله این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و از همان زمان نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

«یسنا دیدار» دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای در پنجمین روز از زمان گم‌شدنش با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد.

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی کودک کلاله‌ای ادامه دارد

 دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.