بررسی مبادلات تجاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فارس

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 10:28
در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ که هم‌اکنون در تهران در حال برگزاری است، مبادلات تجاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با حضور هیئت‌های تجاری خارجی بررسی و معرفی شد.

حمیدرضا ایزدی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ در دیدار و گفت‌وگو با هیئت‌های تجاری خارجی که در غرفه استان فارس و همزمان با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، گفت:‌ استان فارس در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌نظیر است و بهشت سرمایه‌گذاری در ایران محسوب می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، توسعه تجارت خارجی و جذب سرمایه‌گذاران خارج از کشور را از اولویت‌های امسال در استان اعلام کرد و گفت: در این زمینه تمام ظرفیت‌ها و حمایت‌های قانونی برای تحقق این راهبرد مهم را به‌کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به برخی توانمندی‌های صادراتی در استان اظهار کرد: فارس می‌تواند مقصد بسیاری از تجار و بازرگانان خارجی و نیز  محل امن و مطمئنی برای سرمایه‌گذاری باشد و در این زمینه حمایت‌های کامل انجام می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس طی یک روز با هیئت‌های تجاری ده‌ها کشور از جمله روسیه، پاکستان، عراق، چین، مالزی، اندونزی، الجرایز، عمان، ترکیه، ارمنستان و.. در خصوص توسعه مبادلات تجاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در غرفه استانداری بحث و بررسی کردند و در ادامه همچنین از واحدهای مشارکت‌کننده استان در اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.