برگزاری اختتامیه جشنواره ملی«فراگیری نخستین واژه»به میزبانی زنجان

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 16:22
زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: جشنواره ملی «فراگیری نخستین واژه» هفته نخست خردادماه ۱۴۰۳ در آستانه هفته صرفه‌جویی و همزمان با شروع فصل گرم با حضور دانش آموزان و معلمان برگزیده پایه اول ابتدایی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) پیرو هماهنگی آبفای کشور با وزارت آموزش و پرورش همه‌ساله برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و همزمان با یادگیری اولین حروف الف و ب (آب) برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان ضمن بیان اهمیت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب علی‌الخصوص در مقاطع پایه خاطرنشان کرد: آموزش این مفاهیم در پایه اول باعث ماندگاری دائم و تأثیرگذاری بیشتر بر دانش آموزان خواهد بود.

نادرخانی افزود: در جشن‌های نخستین واژه (آب) که در مدارس کشور برای دانش آموزان اجرا می‌شود علاوه بر آموزش‌های متداول توسط کارشناسان خبره، از برگزاری نمایش‌های هنری، موزیکال، مسابقه و بازی نیز برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان زنجان یادآور شد: در سال تحصیلی جدید جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در تمامی مراکز شهرستانهای استان زنجان برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی برگزار شد.

وی گفت: اهدای بسته‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با آب به دانش آموزان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشن‌های فراگیری نخستین واژه آب در استان زنجان بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.