نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 08:51
نمایش شهاب زاهدی در تیم ژاپنی چیزی فراتر از آن است که در پرسپولیس از این بازیکن شاهد بودیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین ستایش‌ها از روند درخشان شهاب زاهدی در جی‌لیگ و مخصوصا گل هفتاد متری و خیره‌کننده او برای آویسپا فوکوئوکا در بازی با گامبا اوزاکا همچنان ادامه دارد و در همین راستا، سرمربی برزیلی پرسپولیس هم یک کامنت جالب برای مهاجم ایرانی گذاشته. اوسمار ویرا نوشته: «عجب گلی، تبریک، پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند!» تبریک اوسمار و برخورد قشنگش قابل تمجید است، اما در عین حال باید از او پرسید چرا زاهدی در پرسپولیس نتوانست چنین درخششی داشته باشد؟ به هر حال حتما تأثیر مربی هم روی یک بازیکن مشخص است.

زاهدی در نیم‌فصل اول عضو تیمی بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی و خود ویرا مربی آن به شمار می‌آمدند. در نتیجه باید بپذیریم شیوه هدایت آنها در مورد شهاب زاهدی مؤثر نبوده، وگرنه این بازیکن نشان داده ظرفیت زیادی داشته که می‌توانست به فعل برسد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.