جواب جالب دیوید تیلور به آقای جدی می فرمائید

افکار نیوز جمعه 04 اسفند 1402 - 02:49
دیوید تیلور پاسخ احمد مجدزاده معروف به جدی می فرمائید را داد.

دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک به انتشار فیلمی که در آن احمد مجدزاده، راهکار پیروزی حسن یزدانی مقابل این کشتی گیر را آموزش داده است، واکنش نشان داد و آن را سرگرم کننده دانست!

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک به انتشار فیلم راهکار پیروزی حسن یزدانی مقابل او از سوی احمد مجدزاده که این روزها با جمله" جدی می فرمایید" حسابی در فضای مجازی مطرح شده است،‌ واکنش نشان داد.

دیوید تیلور با ریپلای کردن استوری یک شخص که این کشتی گیر آمریکایی را در این ویدیو تگ کرده بود، نوشت: نمی دانم چه می‌گوید اما با مزه و سرگرم کننده به نظر می رسد!

دیوید تیلور جدی میفرمائید

احمد مجدزاده که در دوران کشتی گرفتن ملقب به احمد خطر بوده اخیرا اعلام کرده تنها راه پیروزی یزدانی مقابل تیلور این است که در طول مبارزه گارد خود را پایین بیاورد تا تیلور برای زیرگیری به پاهایش نرسد.

دیوید تیلور تاکنون ۵ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار برابر یزدانی تن به شکست داده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.