خرید لوازم یدکی رنو در فروشگاه رنو صفری

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 19:30

گروه رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است که محصولات آن به دلیل کیفیت بالای ارائه شده و لوازم یدکی قابل اعتماد به بیش از 200 کشور در سراسر جهان عرضه می شود . رنو بر طراحی و توسعه محصولات و خدمات مقرون به صرفه متمرکز شده وبه همین خاطر خودرو های رنو در سراسر جهان از جمله ایران مد روز شده اند . رنو تالیسمان، کپچر، فلوئنس، اسکالا از پرفروش ترین های این برند در ایران می باشند.

قطعات رنو

قطعات یدکی خودرو به چند دسته زیر تقسیم میشوند:

قطعات موتور: تسمه تایم، تسمه دینام ، سوپاپ، کارتر روغن، شمع، رینگ پیستون، سرسیلندر، واترپمپ و...

سیستم اتقال قدرت: جعبه دنده، سیستم دیفرانسیل،کلاج،پلوس

سیستم ترمز: پمپ ترمز، ترمز دیسکی، سیلندر ترمز چرخف فنر ها و....

قطعات جانبی و لوازم بدنه: اتاق خودرو، جلو پنجره، کاپوتف سپر جلو و ...

قطعات سیستم تهویه: رادیاتور اب،کمپرسور، ریسیور درایر کندانسور کولر، فیلتر کابین و ...

سیستم خنک کننده موتور: ترموستات، مخزن مایع خنک کننده، شیلنگ ها، پمپ آب، رادیاتورو....

و دیگر قطعات .. که هدف ما با بالا ترین خدمات، و ارائه طیف گستره ای از محصولات و رویکرد فردی ما به هرمشتری متمایز است.

خرید لوازم یدکی رنو در فروشگاه رنو صفری

فروشگاه لوازم یدکی رنو( صفری)

بی شک هر صاحب خودروی رنو می خواهد عمروسیله نقلیه اش افزایش یابد تا به درستی کار کند وآن را ناامید نکند برای همین باید تعویض وتعمیرات جزئی را به موقع انجام دهید. شاید شما صاحب یکی از مدلهای خودرو رنو مثل رنو اسکالا یا تالیسمان، رنو کپچر و دیگر مدلهای این برند باشید باید بگویم فروشگاه یدکی صفری در خرید قطعات با کیفیت برند رنو به شما کمک می کند . به عنوان مثال قطعات بدنه با کیفیت بالا، موتور، گیربکس تا فرمان درایو های تسمه فیلترها و برق، علاوه برا این ها ما مجموعه وسیعی از قطعات رنو را برای سرویس، نگهداری، و مراقبت از خودروی شما را در اختیار داریم. کلا شما همه چیز را برای وسیله خودروی خود پیدا می کنید.

خرید لوازم یدکی رنو در فروشگاه رنو صفری

خرید لوازم یدکی اصلی رنو

خرید قطعات یدکی اصلی رنو مزایای زیادی دارد از جمله تضمین کیفیت، سازگاری با دیگر قطعات فنی وهمچنین گارانتی خوردو، چرا که حفظ گارانتی خودرو تنها با استفاده از قطعات یدکی اصلی امکان پذیر است .

هنگام خرید همیشه قطعات اصلی را برای رنو خود انتخاب کنید

قطعات و مواد شیمیایی اصلی رنو به طور خاص برای خودروهای رنو طراحی شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که کیفیت و استانداردهای تعیین شده توسط سازنده را رعایت کنند.

کیفیت و ایمنی: کیفیت مواد تضمین کننده دوام و طول عمر قطعات اصلی رنو است. رنو از تمام دانش خود برای بهبود ایمنی خودروهای خود استفاده می کند. هزاران آزمایش انجام شده است تا قطعات آن عملکرد، دوام و انعطاف بهتری داشته باشند.

نوآوری و طراحی: هر قسمت از بدنه نقش مهمی در قابلیت اطمینان خودرو دارد. فرآیند صنعتی رنو در خط مقدم تکنولوژی قرار دارد و در حین ساخت تحت بررسی های تکنولوژیکی مستمر قرار دارد.

بنابراین اگر شما صاحب یکی از خودروهای رنو مثل رنو فلوئنس رنو داستر و مدل های دیگر هستید برای تهیه لوازم یدکی رنو با برند Renault بهتر است با مراجعه به فروشگاه های لوازم یدکی رنو مطمعن انتخاب کنید

چگونه قطعات اصلی رنو را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همه چیز در این دنیا مشابه تقلبی دارد صنعت خودروسازی نیز مملو از قطعات یدکی و لوازم جانبی تقلبی است. اما با این حال، هنگام خرید لوازم یدکی رنو یک بخش عمده وجود دارد که ممکن است با آن روبرو شوید. چگونه قطعات اصلی رنو را از تقلبی تشخیص دهیم؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم، اجازه دهید ابتدا به چند سوالی که هنگام خرید در مورد قطعات تقلبی مطرح می شود نگاهی بیندازیم.

قطعات یدکی اصلی رنو دقیقا چگونه است ؟

OEM و OES قطعات یدکی خودرو را تولید می کنند. این قطعات یدکی مطابق با استانداردهای صنعت ساخته می شوند. چنین قطعاتی اساساً برای وسایل نقلیه خوب هستند زیرا با ابعاد و استانداردهای مناسب مطابقت دارند و جایی برای خطا ندارند.

  • تمام قطعات یدکی اصلی OEM/OES با شماره سریال خاصی ارائه می شوند.
  • اکثر قطعات یدکی رنو دارای یک کد QR هستند که می توان با استفاده از گوشی هوشمند اسکن کرد تا از اصل بودن قطعه اطمینان حاصل شود.
  • محصول و بسته بندی کیفیت بالایی دارد.

قطعات یدکی تقلبی

ازسوی دیگر، قطعات یدکی تقلبی رنو قراراست هزینه کمتری برای تولید کنندگان داشته باشند. این یعنی کیفیت پایین قطعات تقلبی ممکن است کم و بیش شبیه به قطعات واقعی باشند. اما تفاوت عمده در ترکیب موادی است که در آن قسمت ها استفاده می شود. برای کاهش هزینه های تولید، این قطعات تقلبی با استانداردهای تعیین شده توسط شرکت مطابقت ندارند.

چگونه می توانید از 100٪ لوازم یدکی اصلی در ماشین خود اطمینان حاصل کنید؟

هنگامی که وجود قطعات تقلبی در ماشین شما خطر زیادی دارد، چگونه می توانید از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل کنید؟ اما ساده ترین راه برای اطمینان از این موضوع، خرید از یک فروشگاه قابل اعتماد برای تهیه لوازم یدکی رنواست . فروشگاه آنلاین صفری سعی دارد همه قطعات رنو با بسته بندی اورجینال با قیمت مناسب را به عرضه مشتریان برساند و ما با اطمینان کنترل دقیق کیفیت محصول را تضمین می کنیم . شما در هر جای ایران باشید از جمله مشهد کرج شیراز اصفهان به راحتی می توانید با خرید اینترنتی لوازم یدکی رنو عمر خودروی خور را افزایش دهید.

خرید اینترنتی قطعات رنو

بدون شک انتخاب شما درخرید اینترنتی قطعات رنو مراجعه به نمایندگی های فروش لوازم یدکی رنو و فروشگاه های انلاین می باشد چرا که میتوانید تامین‌کنندگان قابل اعتماد آنلاین را انتخاب می کنید فروشگاه ها آنلاین رنو صفری با رقابتی ترین قیمت ها در قطعات داخلی و وارداتی خودرو و لوازم جانبی خودرو می باشد میتوانید از بین میلیون‌ها قطعه اصلی با کیفیت بالا که به سختی یافت می شوند قطعه مورد نظر را پیدا کنید اگر یک باراز مجموعه بزرگ قطعات خودروی ما را خرید کنید، مطمئن هستیم که هر بار که به قطعات با کیفیت عالی نیاز داشته باشید، باز خواهید گشت.

خرید لوازم یدکی رنو در فروشگاه رنو صفری

قیمت لوازم یدکی خودروهای رنو:

امروزه قیمت لوازم یدکی خودروهای رنوبرای صاحبان این برند اهمیت بالایی دارد اما متاسفانه برخی از فروشندگان قطعات بی کیفیت را با قیمت های پایین جایگزین لوازم یدکی اصل می فروشند که این کار باعث افت کارایی و عملکرد ماشین شما می شود و هر باراستفاده از لوازم بی کیفیت دوباره مجبور خواهید بود همان قطعه را با قیمت بیشتر بخرید اما توصیه ما این است هرچند قیمت قطعات اصلی بیشتر خواهد بود اما با این کار در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و قطعه باکیفیت می خرید

ناگفته نماند قیمت های بسیار پایین دلیل بر خوب بودن قطعه نمی باشد از آنجا که در بازار خرید لوازم یدکی خودرو به دلیل تقاضای زیاد قیمت ها رقابتی است و با انتخاب درست فروشندگان لوازم یدکی خودروبا قیمت مناسب و کیفیت بالا قطعه مورد نظر را خریداری کنید چرا که کیفیت قطعات، عمر طولانی و دوام قطعات رنو را تضمین می‌کنند.

فروشگاه لوازم یدکی رنو

یکی از جذاب ترین جنبه های خرید اینترنتی قطعات خودرو، در دسترس بودن قیمت ها و مقایسه آنها است. اگر از خود می پرسید، "از کجا می توانم قطعات خودرو با تخفیف در نزدیکی خود پیدا کنم؟" به احتمال زیاد بهترین پاسخ را در فروشگاه قطعات خودرو محلی خود پیدا نمی کنید. این به این دلیل است که مالک آن فروشگاه قطعات باید هزینه هایی مانند مالیات بر دارایی، قبوض آب و برق و هزینه های تعمیر و نگهداری را مدیریت کند. فروشگاه های آنلاین مانند رنو صفری می توانند بسیاری از این هزینه ها را کاهش دهند، هزینه های سربار را کاهش دهند و قطعات را با کمترین قیمت عمده فروشی ممکن به شما ارائه دهند. با وجود این صرفه جویی، می توانید تا 80٪ تخفیف در قیمت لیست محصولات صرفه جویی کنید

مرایای خرید در فروشگاه ها ی معتبر لوازم یدکی رنو

  • حمل و نقل سریع
  • پیدا کردن قطعات خودرو که به سختی پیدا می شوند
  • قیمت لوازم یدکی خودرو به صورت رقابتی

سوالات متداول :

از کجا قطعات یدکی اصل رنو را خریداری کنم؟

با وجود اینکه در سطح شهر فروشگاه های زیادی وجود دارد بهترین و بهصرفه ترین روش خرید لوازم یدکی خودرو خرید از فروشگاه ها ی اینترنتی و انلاین قطعات یدکی رنو می باشد

لوازم یدکی کدام مدلهای رنو در فروشگاه آنلاین رنو صفری موجود است؟

جواب: انواع لوازم یدکی همه مدلهایرنو از جمله رنو تالیسمان، رنو کپچر، استپوی،ال90، رنو داستر و... موجود می باشد.

سخن پایانی

صاحبان خودرو مجبور هستند قطعات تعویضی را در دوره‌ای از عمر خودرو خریداری کنند. هر چه وسایل نقلیه قدیمی تر شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داشته باشند. قطعات اورجینال رنو هر بار «برای اولین بار مناسب» را ارائه می دهند. ارائه آرامش خاطر با دانستن اینکه قطعات اصلی برای رنو شما طراحی و آزمایش شده است.

به منظور اطمینان از عملکرد قابل اعتماد در طول عمر خودرو و حفظ ارزش آن، توصیه می شود در صورت تعمیر فقط از قطعات یدکی با بالاترین کیفیت استفاده کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.