دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:46
چابهار_ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری از دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگراری مهر، خیرالنساء امیری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در داوری مُهر اصالت که در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان کرمان برگزار شد ۱۰۳ اثر از آثار هنرمندان سیستان و بلوچستان توسط پنج داور ارزیابی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۶۵ اثر از سیستان و بلوچستان موفق به دریافت مورد اصالت شد، ادامه داد: در هفتمین دوره داوری مهر اصالت پنج اثر از چهار صنعتگر و هنرمند شاخص صنایع دستی در شهرستان چابهار موفق به دریافت مهر اصالت شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستانهای چابهار و دشتیاری اظهار کرد: در دوره‌های گذشته فقط یک اثر از شهرستان چابهار موفق به دریافت مورد اصالت شده بود، اما اسفند ۱۴۰۲ با پیشرفت چشمگیر، پنج اثر به طور همزمان موفق به دریافت مهر اصالت شد.

وی، گفت: مهر اصالت ملی یکی از برنامه‌های بهبود بهره وری و ارتقای کیفیت محصولات صنایع‌دستی است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و می‌تواند در ارتقا و بهبود کیفی محصولات و انگیزه افزایشی تولید نقش بسزایی داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.