مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 22:52
پاکدشت- مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت گفت: سیلاب امروز به مسیر چنداب به مسیل رودخانه هدایت شد و تنها مزارع چند کشاورز در سه روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نجفی بعد از ظهر سه شنبه از آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت خبر داد و افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان تهران آمادگی لازم برای پیگیری و پیشگیری از بحران در پاکدشت ایجاد شد.

وی گفت: با توجه به همسایگی مسیل روستای «چنداب» با سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن آن وجود داشت و با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا (ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت اضافه کرد: در سه روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین مزارع تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید، که در حال پیگیری آن هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.