تساوی خانگی ملوان مقابل هوادار و برتری صنعت نفت در آبادان

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 06:12
تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از شکست خانگی مقابل هوادار گریخت و صنعت نفت در آبادان مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملوان انزلی و هوادار از هفته بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 
تساوی خانگی ملوان مقابل هوادار و برتری صنعت نفت در آبادان
 
در دقیقه ۵، بابک مرادی با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه تیم میزبان را باز کند تا نیمه اول به سود شاگردان شجاعی به پایان برسد.
 
در ۴۵ دقیقه دوم میزبان برای جبران تلاش زیادی انجام داد و در نهایت در دقیقه ۹۰، محمد عمری از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی به اتمام رسید.
 
ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و هوادار با این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید و در رده یازدهم ایستاد.
 
تساوی خانگی ملوان مقابل هوادار و برتری صنعت نفت در آبادان
 
در دیگر دیدار امشب تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.
 
تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.
 
محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.
 
با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.