بررسی و پیگیری توسعه و ساماندهی ایستگاه‌های هواشناسی تهران

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 10:54
به‌روز رسانی وضعیت ایستگاه‌های هواشناسی بویژه ایستگاه هواشناسی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در نشستی در فرمانداری تهران مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، جلسه پیگیری موضوعات ایستگاه های هواشناسی با حضور سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل بحران استانداری، غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران و نمایندگانی از شهرداری تهران و دانشگاه تهران در محل سالن جلسات حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

به‌روز رسانی وضعیت ایستگاه‌های هواشناسی بویژه ایستگاه هواشناسی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران توسط مسئولان حاضر در جلسه مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

توسعه و ساماندهی ایستگاه‌های هواشناسی از جمله موضوعات مهم دیگری بود که در این جلسه مورد تاکید و پیگیری حاضران در جلسه قرار گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این جلسه، هماهنگی های لازم برای توسعه ایستگاه‌های هواشناسی در دستور کار اداره کل هواشناسی قرار گرفت و مقرر شد موضوعات در فرمانداری و استانداری تهران پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.