وضعیت پیچیده شاگردان ده‌روسی؛/ سردار آزمون در فینال طرفدار آتالانتاست!

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 01:30
رم امشب با شکست برابر لورکوزن از صعود به فینال لیگ اروپا بازماند.

به گزارش "ورزش سه"، شکست مقابل بایرلورکوزن در مجموع دو بازی و ناکامی در رسیدن به فینال لیگ اروپا زخم عمیقی برای رم بود. این باخت باعث شد که شانس شاگردان دنیله ده‌روسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش پیدا کند.

در واقع طبق قوانین یوفا تیمی که قهرمان لیگ اروپا شود، به‌طور خودکار به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند و رم با حذف برابر لورکوزن علاوه بر قهرمانی این فرصت را هم از دست داد.  

رم حالا باید برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حداقل به رتبه پنجم سری‌آ دست پیدا کند. جالوروسی در حال حاضر با ۶٠ امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتا در رتبه ششم قرار گرفته و پیروزی رقیب در بازی عقب افتاده رتبه پنجم را برای این تیم دور از دسترس خواهد کرد.

2020133

شاگردان ده‌روسی هفته آینده در یک دیدار سرنوشت‌ساز به مصاف آتالانتا خواهند رفت و برای کسب رتبه پنجم محکوم به شکست رقیب و البته برد در دو مسابقه بعدی خود برابر جنوا و آمپولی هستند.

البته در یک صورت رم با رتبه ششمی نیز به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد. آن هم در صورتی که آتالانتا در دیدار فینال لیگ اروپا مقابل لورکوزن پیروز شود و قهرمانی را از آن خود کند؛ آن وقت رم به‌عنوان تیم ششم سری‌آ نیز سهمیه چمپیونزلیگ را کسب خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.