شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 15:50
شمیرانات- فرماندار شمیرانات با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان گفت: در این ایام میزبان گردشگری مقاومت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات در شمیرانات اظهار کرد: برآورد این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی نتایج آرا اطلاع رسانی شود.

ذاکریان از برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ورود امام راحل به جماران این مراسم برگزار می‌شود.

فرماندار شمیرانات هدف از برگزاری هفته شمیرانت را معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان عنوان و بیان کرد: این همایش با در نظر گرفتن تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف خواهد بود.

ذاکریان بر ضرورت معرفی هویت و پیشینه شمیرانات تاکید کرد و افزود: باید از برخی نگاه‌ها که درصدد این هستند که شهرستان را به گسیختگی هویتی و فرهنگی بکشانند اجتناب شود و این برنامه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.