کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 13:30
اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در ایست و بازرسی شهید سالاری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی صورت گرفته از این خودروها مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ارزش سوخت مکشوفه را ۶۹۰ میلیون ریال اعلام و گفت: در این رابطه ۲ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.