برگزاری نشست مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان تهران در شهرستان قدس

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 19:50
نشست مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان تهران با حضور سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس، مصطفی قاضی زاده مسئول سازمان بسیج رسانه استان تهران و جمعی از مدیران کانون‌های بسیج رسانه شهرستان‌های مختلف این استان در سالن جلسات سپاه شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سرگرد پاسدار هادی حفیظی، فرمانده سپاه شهرستان قدس در این نشست اظهار کرد: بسیج در هر عرصه که ورود کرده صف شکن بوده و به الگو تبدیل شده است. در حوزه رسانه نیز باید با همین روحیه بسیجی عمل کرد. شما در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنید که خصوصیاتش بی‌بدیل است و در دنیا نمونه‌اش وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: وقتی دشمن در حوزه نظامی، سیاسی و امنیتی ناکام مانده است قطعا دوباره تمام تمرکزش را در حوزه رسانه قرار می‌دهد. آن چیزی که توانسته برای دشمنان ما با کمترین هزینه، دستاورد ایجاد کند حوزه رسانه است. اگر در این زمینه کار نکنیم و برای آن برنامه نداشته باشیم کشور آسیب می‌بیند.

حفیظی با اشاره به ضرورت کادرسازی در حوزه رسانه خاطرنشان کرد: کادرسازی و شبکه‌سازی در حوزه رسانه اهمیت فراوان دارد. افرادی که ظرفیت فعالیت در این حوزه دارند آموزش دهید و جبهه رسانه‌ای ایجاد کنید.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.