چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:51
رقابت‌های شمشیربازی لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برگزاری ٥٣ دیدار به عنوان دیدار‌های باقی مانده دور رفت و چهار دور از دیدار‌های مرحله برگشت اسلحه اپه پیگیری شد که با صدرنشینی تیم چادرملو همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.
 
این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.
 
درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
 
در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
 
در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.