در گیتی‌پسند و مس‌سونگون چه خبر است؛/ حکایت نقل‌وانتقالات دو غول فوتسال ایران

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 14:37
برگ‌های قراردادها در اصفهان به سرعت ورق می خورد. از برگی به برگ دیگر. اما خبری از جابه‌جایی‌های طوفانی در تبریز نشده است و سوالات زیادی را برانگیخته

به گزارش ورزش سه، مهدی دهقان نژاد و علی خلیل‌وند، دو بازیکن جوان و ملی‌پوش تمام و کمال گیتی‌پسندی شدند و خط حمله مدافع عنوان قهرمانی را زهردارتر کردند، اما معمولا عادت کرده‌ایم، بهار را با یکی دو خرید بسیار بزرگ گیتی‌پسندی‌ها سپری کنیم. مدیران اصفهانی بلافاصله پس از قهرمانی با ستاره‌های عصر فوتسال تمدید کردند و چهره قهرمانانه خود را حفظ نمودند. سپس زمزمه ورود فوق‌ستاره ها به گوش رسید. از سالارآقاپور که به تازگی از اروپا دل کنده و راهی ایران شده تا سعید احمدعباسی که مذاکرات پنهانی را با آن ها داشته است. در حالی که می‌گفتند گیتی‌پسندی ها از رویکرد کهکشانی فاصله گرفته اند، بی آنکه بازیکن بزرگی را از دست بدهند به سراغ ستاره‌های دیگر رفته اند و همه این‌ها یعنی راه و رسم اصفهانی‌ها باری دیگر تغییر یافته. چیزی که برای طرفدارانش و همینطور سایر رقبا نامتعارف به نظر می رسد و شاید آرزوهای آن‌ها به برگزاری جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در این آوردگاه گره خورده است.

اما در تبریز چه؟ در پرافتخارترین تیم ایران چه می‌گذارد؟ پیشترها می‌گفتند آن‌ها به سنت کهکشانی ها راهی بازار می‌شوند و ادعا می‌کنند ستاره ای که دنبالش افتاده‌اند را به چنگ خواهند آورد، به هر قیمتی. لاله‌های نارنجی تیمی بودند که اولین بمب‌ها را می‌ترکاندند و حالا پس از پایان لیگ فقط دو اتفاق امیدوار کننده مخابره شده است. تمدید با مهدی جاوید، ماشین گلزنی فوتسال ایران و مهدی رستمی ها از دروازه‌بان‌های آینده‌دار. مس‌سونگون خروجی‌های طعنه آمیزی را هم داشته و در بهار فرهاد فخیم، مرتضی عزتی و حمید احمدی را از کف داده و به یک تیم معمولی بدل شده. حتی بقای حمید بی غم روی نیمکت این تیم به اما و اگر کشیده شده و زمزمه تغییرات بزرگ در کادر مدیریتی باشگاه عجیب پیچیده شده است.

2019294
2019295

مولفه‌های مالی باشگاه تبریزی در گذشته برای هر بازیکنی وسوسه‌انگیز و پیشنهادات اغوا کننده‌ای را به همراه داشته اما حالا تعدادی از ستاره های این تیم برای مابقی دریافت مبالغ خود از این تیم شکایت کرده‌اند و حسابی مدیران را تحت فشار قرار داده‌اند.

حدود دو ماه دیگر تا آغاز فصل جدید باقی مانده است و برگ‌های قراردادها در اصفهان به سرعت ورق می خورد. از برگی به برگ دیگر. اما خبری از جابه‌جایی‌های طوفانی در تبریز نشده.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.